Sunday, July 6, 2008

Jalan Tunku Abdul Rahman

I paid Sogo a visit with the whole fam (Who says rappers can't be family dudes?) coz there's a sale goin' on. Tried on this, tried on that, and even tried her. Never mind the last one. And that was the last detail I remembered. The next thing I knew, I was standing in front of Globe's Store. Shiet, how the fuck I got here? I don't know. What you should know, I was alone and I had a Sogo plastic bag in my hand. I stood still while all these X-files rated conspiracy theories rushed my brain. There was this one interesting theory though; I was drugged by a sexy cashier coz she wanted to give me a super special discount plus some free gifts but I refused her offer coz my wallet was overflowin' with cash at that time. She kept on insisting, I kept on refusing. She got mad coz her magic did'nt work on me (there's only one person who can do that. YKWYA) and I guess that's how I ended up knocked out and thrown to the streets of TAR in front of Globe. But it's all theories. Shiet, I hope it's true coz I kinda liked the twist. Nonbelievers can walk this way to hell.


Look at the legs with no bodies. Freaky huh?


You should try it sometime. Walkin' all alone in KL city at night. Good for your eyesight dowh if you know what I mean lah.


Freakin' Sogo plastic bag. Xleh recycle beb. Hazardous shiet.


Could'nt stand the freakin' freaky spot, so I geared off to pick up Mal. And then headed to The Castle. Jumpa Tmot ngan gang dia beb. Troy ngan Akay datang lambat. Janji kol 11, dtg kol 12.15. Syal je... Pastu ada pakcik datang mintak sedekah. Mal, Akay, ngan Troy suma hulur singgit sorang. Aku sorang je x hulur. Pakcik tuh usya slack aku macam nak pukul aku pakai tongkat dia. Honestly, I don't think he's that old. 1st, cuba pikir, he was wandering around at 1am, dudes at his age don't last that long. 2nd, pandai plak dia pilih tempat tuh, dah r rata2 suma pak arab yang x cakap melayu. So, macam mana dia nak menagih simpati dari diorang. Mesti r dia cakap omputeh kn. Dah-dah... I tau pakcik tua ni tgh baca blog aku sekarang ni. Dgr sini, sudah sudahlah tu. Aku tau ko dah kaya tiap-tiap malam kutip duit... Shitty shiet. I love my brain.

Chalo brah
S.A.

7 comments:

beLLe said...

muahaha
ini bang-ang nama nyer wang
jgn r kutuk pkck tu g2 skali
dier dulu blaja kt oberseas
2 yg reti ckp omputih tuh
tp skng da bankrup
kire strategy dier r cari tmpt g2
ngeheheh~

Anonymous said...

aku tak brape phm yg ''...even tried her." sory r.. aku lam sket.. tp saspek ah.. power gler ko mengarut.. theory ko mmg takleh blah duh.. aku seyes takde mase nak brangan camtu.. pasal pakcek tu,, yep2 aku sokon ko.. stakat ni aku tak penah lagi bagi pape kat org camtu

Saphuan Awang said...

Haha... oBerseas tu ktne eh? Tp pakcik tu mmg suspicious sket wa cakap sama lu beb... Nnt aku kenalkan kt ko eh Belle... Theory tu suma bukan aku reka dowh. Mmg tiba2 je ada dlm kepala. Tabaik dowh ko x menderma... ringan-ringankan tangan tuh mad... Haha

beLLe said...

muahahaha
kt singapore kot
seberang laot jugak tuh...
huahahaha
hahhh..nnt kenal kn kt aku ekk
ane taw aku ley invite jd bisnes partner aku ker
dier kn terer ckp omputeh~

Saphuan Awang said...

Ha'ah... x terpikir lak aku. Dia pakar kutip duit. Kalo ajak bisnes mesti kaya kn... weh, ajak aku sekali tau nnt.

beLLe said...

ek entonnn~
sebok la nk join venture ekk
ai2 ko kutuk2 pkck tu tahap xhengat punyeee~
aku gtaw dieeee

Saphuan Awang said...

boleh je mintak maaf zahir batin time raya tak lama lg nih... muahaha