Thursday, July 24, 2008

Aku Seorang Tahfiz

It's been 3.5 days since lecture started and it's been pretty freakin' coz alotta freakin' things happened. Pretty freakin' right. Don't know la, maybe I'm still in breaks mode or it's simply coz I ain't done with jetlag yet.

1st day - Straight lecture the whole freakin' day. What the fuck right? It's kinda like a flight from Hawaii to Guantanamo. Heaven to hell. And bila ko pindahkan mangkuk dari air sejuk masuk air panas, mesti la mangkuk ayun tu pecah kan. Haih. I slept at 8 pm and woke up at 1 am. Damn. Then what am I supposed to do at that time except to continue the journey rite?

2nd day - Met my cuz coz I left my freakin' helmets at home. Freakin' indeed. Cane nak rempit-rempit kan. Rempit pon sayang kepala beb. I mean, macam mana nak bawak moto ninja aku ni kalo kepala aku dah hilang kan. Then I had a freakin' nice meeting with YKNW. I slept at 8 pm and woke up at 1 am. Shieeet. Woke up and had a freakin' cold shower and off to sleep again.

3rd day - Paid a visit to the workshop at 12 pm and left at 4.30 pm. Lama tak jumpa brader moto seh so borak lama r. Had to the change the rims on my Ninja coz it looks like shit could pop off anytime whenever I ride. Aku dah berat kot. Anyways, I'm cruisin' 24's now baby. Hehe. Kemudian saya pergi pasar malam dengan ATS dan rakan-rakan. Beli durian dan juga murtabaq. Ate my cold murtabak in front of my laptop alone... I slept at 9 pm and woke up at 12 am. I know. Impressive right. Tapi yang x bestnyer gua bangun kelam kabut beb. Pastu dengan rambut dan muka baru bangun tido gua, kantoi pulak dengan ini sorang awek kat tingkap. Cik loceng kenal kot. Aduss. Tp xpe. Bangun-bangun terus pegi v5 makan durian bersama Nina dan Kaloi. Uih. Sedap macam marlboro beb. Kitorang bukak pakai kaki je. Lepas tu ikut jiran-jiran pegi Selasih plak. Jumpa anney/annai/anny/annu rambut speaker sebelah je. You gotta have respect for trendsetters beb.

What a life right.


"Sedap macam Marlboro beb" - S.A.


Abang Kaw

Tauke Topup

Kungfu Panda



Chalo Brah
S.A.

4 comments:

beLLe said...

hahahahaha
aku tau insiden ituuu~
rugi tol xde pic ko kann
huahahaha...
btw,kungfu panda tu saper??
xcam le~

Saphuan Awang said...

Aku lagi laju dari Jo. So sempat cover detik2 cemas tu... Mcm citer batman lak.

Kungfu Panda itu ialah Chong Ah-Rep.

beLLe said...

ohohoho..
chong keee~
lg 1 aku xphm..
ape kaitan "aku seorang tahfiz" ngn cte ko ni
ko sebok ngaji smp tetdo ekkk
pas2 kn ambush ngn jo lak
miahahaha~

Saphuan Awang said...

Haha... aku suka alasan tu... tp sebenarnya sebab yang tido awal2 ni golongan tahfiz. Pastu nnt diorang bangun awal utk qiamullail ke pe... so meaning aku ada bakat jadi tahfiz r kiranya.... Hahaha