Wednesday, March 11, 2009

Tagged By Belle

Just noticed that Belle tagged me about 5 days ago. Sorry Belle, dah lama x blog hopping ni... internet UTP lembab dowh!!!

SO...

1# Describe 10 things about the person who tagged you which is Belle.

1. Nampak macam lagi tinggi dari aku tapi sebenarnya aku lagi tinggi.
2. Suka cakap dia taff.
3. Suka main tag-tag.
4. Dulu aku ingat Belle ni jenis yang sangat bahaya tapi rupanya tak. Haha. Sorry, shud'nt have been judging.
5. Masa kecik-kecik, dia tembam. Ada bukti... =)
6. Susah ah nak tengok dia emo.
7. Dia dah ada blog sebelum aku ada blog. Gila lah. Itu namanya veteren blogger...
8. Housemate awek aku.
9. Am cakap kalau kau nak chow pegi mana-mana satu rumah tau sebab bunyi mangga pintu kau kuat gila...
10. Ajak je gi mana-mana. Gerenti okay aje...


2# Describe 10 things about you which is me!!

1. Suka minum susu.
2. Suka minum air kosong.
3. Suka asap.
4. Suka belajar. Ni masih beta stage...
5. Suka keluar lama-lama ngan awek. =)
6. Suka tolong-menolong.
7. Suka gotong-royong.
8. Senang terjaga.
9. Senang dijaga.
10. Bercita-cita besar.


3# Choose 10 people to tag~~

Barangsiapa rasa dia cute silalah tag diri anda... =P


Chalo Brah
S.A.

4 comments:

Heart_person said...

haha! masih di beta stage? senang dikejut? slalunye agak senang ar... tp mase induction, macam kene midas touch...

beLLe said...

erkkk?? sangat bahaya tu in terms of apakah? hahaha. muka cm suka belasah org ke?

oh yeahhh? baru arini ni aku taw mangga bilik aku tu bunyi kuat. susah la nk lari dari rumah pasni. hak3~

Anonymous said...

Awang cakap: weh. aku mmg senang terjaga pon dowh... cuma aritu penat sampai tahap k.o. dowh. haha.

ye r. orang taff kan. kena r takut skeeeet... owh baru tau eh. haha. try r sneak out kuar ikut tingkap lak... mesti xde sape perasan. =)

A really random dude said...

aku terasa comel lak tetiba, haha...